Thursday, June 09, 2011

WW KIP Day SALE!!!





For my Dutch Readers: Aanstaande zaterdag, tijdens WW KIP Dag, verkoopt SAS Knits It Again Phildar & La Droguerie garens bij Niche Rotterdam. De bloem- en kadowinkel aan de Zaagmolenkade 42, is op 5 minuten loopafstand van de KIP Dag locatie aan het Noordplein. Bij regen en hoge nood is Niche onze uitvalsbasis deze dag.

Vanaf 3 bollen garen ontvang je 30% korting op het Phildar garen. Er is ook een 'euro mand'. Verschillende diktes katoen en bio-katoen, tweeds en mixgarens met super mooie kleuren. Ook is er een bescheiden collectie La Droguerie garens waaronder merino, baby alpaca en pakketten met genoeg materiaal voor een ruime omslagdoek/sjaal:
In dit pakket: gerecyclede wol en kid mohair, die samen gebreid een zeer warme en zachte cocon oplevert waar je in de winter heerlijk in kan snoezelen. Ja echt... ik zei 'snoezelen'! Beginners breien hem rechtoe-rechtaan en gevorderden kunnen er hun fantasie op loslaten.

----------------------------------------------------------------

Next saturday, during WW KIP Day, SAS Knits It Again will sell Phildar & La Droguerie yarns at Niche Rotterdam. The flower and gift shop is located 5 minutes walk from the KIP Day location at the Zaagmolenkade 42.

2 comments:

yvonnep said...

Misschien kom ik zaterdag wel bij jullie (heb je Phildar zijde, al dan niet in de sale?)

Saskia said...

Hoi Yvonne P. Ik heb een tijdje geleden een mooie partij groen zijde op de kop getikt, hoogstwaarschijnlijk Phildar zijde want exact dezelfde kleur en bolletjes als Phildar had. Ik verkoop ze voor de helft van de prijs. Dus € 5 ipv 10 voor 25 gr. Heb je veel nodig? Verder heb ik nog een aantal bollen Phildar zijde in een koper/gouden kleur. Iets van je gading? Zal ik het voor je meenemen?
(heb trouwens een foto van de groene kleur, mail me anders even)